piątek, 3 lutego 2012

I must be strong!

Cześć, cześć postanowiłam założyć tego bloga z nadzieją, że może on pomoże mi się mobilizować. Ostatnio nie mogę przestać jeść, przytyłam a miałam już dość ładną wagę. Codziennie sobie powtarzam, że koniec! Nie będę jeść, a potem jakoś znowu jest to samo.. nawet jak nie jestem głodna, to jem bo mi się nudzi albo nie mam humoru :c Teraz weekend, postaram sie nie jeść, a potem zostanie mi tydzień ferii i mam zamiar przez cały tydzień nie podjadać ani grama tych wszystkich świństw! Zacznę znowu ćwiczyć i mam nadzieję, że mi się uda!
Wczoraj wieczorem się objadłam, miałam wyrzuty, postanowiłam ze dzis nie bd jeść, ale nie udało się :c zjadłam na sniadanie sporo a na dodatek też słodycze :c No nic, kurde nie zjem nic do końca dnia już, zaczne od nowa a6w i bede sie pilnowac i trzymac dobrych mysli.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz